Bestelinformatie

1.Bestelprocedure
2.Bevestiging E-mail
3.Nieuwe klant
4.Algemene Voorwaarden

  

1. Bestelprocedure

Bestellen gaat snel een eenvoudig. Ons bestelproces heeft slechts enkele eenvoudige stappen. Pas na de laatste stap is je bestelling definitief.

Kies je producten

  • Via de bestelknop kan je een product in je winkelwagentje leggen. Wil je meer dan 1 exemplaar? Pas dan het aantal aan en plaats de artikelen in je winkelwagentje.
  • Wil je verder winkelen? Klik op de knop 'verder winkelen' en je gaat terug naar de laatste productpagina.
  • Wil je het product bij nader inzien toch niet? Klik dan op het prullenbak icoon om het artikel uit je winkelwagentje te verwijderen..
  • Als je klaar bent met winkelen klik je op de knop 'afrekenen' om je bestelling af te ronden.
  • Alle prijzen die worden gehanteerd op Reisartikelen.nl zijn inclusief BTW.

Voer je gegevens in

  • Om je bestelling te kunnen verwerken hebben wij je gegevens nodig.
  • Wil je jouw bestelling op een ander adres dan je factuuradres laten afleveren? Zet het vinkje uit bij 'verzenden naar hetzelfde adres of een gekozen afhaalpunt' en selecteer een afhaallocatie van Post NL of voer de verzendgegevens voor het afleveradres in.
  • Kies de wijze waarop je wilt betalen en klik vervolgens op de knop 'afrekenen'.

Controleer je bestelling

  • In dit schem zie je een overzicht van je bestelling en de door jou ingevoerde gegevens.
  • Door op de knop 'bestel' te klikken kun je jouw bestelling bevestigen.
  • Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de door jou gekozen betaalmethode.

Betalen

Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Credit Visa & Mastercard
  • Paypal
  • Vooraf Overmaken
  • Webshop Giftcard
  • Achteraf betalen met Klarna

Na betaling keer je terug naar reisartikelen.nl

Mocht je na betaling, je order willen annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice (telefoonnummer: 085-8885280) een order kan niet meer worden geannuleerd als deze al verwerkt of verzonden is. Uiteraard kan deze wel kosteloos geretourneerd worden waarna het orderbedrag wordt geretourneerd.

Status van je bestelling

Je kunt de status van je bestelling inzien door in te loggen op je account bij reisartikelen.nl


 

2. Bevestigings E-mail

Direct na het plaatsen van je bestelling wordt een bevestigings e-mail verzonden. In deze e-mail vind je de gegevens van jouw bestelling.

E-mail niet ontvangen

Als je geen bevestigings e-mail hebt ontvangen is het door jou opgegeven e-mailadres niet geldig of incompleet. Via je account kun je het door jou opgegeven e-mailadres controleren en indien nodig wijzigen.

» naar boven


 

3. Nieuwe klant

Als klant kun je bij de webwinkels van Ridam Notions B.V. veilig en eenvoudig 24 uur per dag bestellen. De voordelen van bestellen op reisartikelen.nl zijn:

  • Veilig betalen
    Veilig en eenvoudig online betalen.
  • Privacy
    Jouw persoonlijke informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
  • Snelle bezorging
    Voorradige artikelen die op werkdagen voor 23:30 zijn besteld worden de volgende dag bij je thuis bezorgd.
  • Klantenservice
    Onze klantenservice is voor al je vragen bereikbaar via telefoon 085-8885280 (tijdens kantooruren tussen 09:00 en 17:00)
    of stuur een e-mail naar klantenservice@reisartikelen.nl  
  • Tevredenheidsgarantie
    Voor al uw aankopen geldt een Tevredenheidsgarantie van 14 werkdagen.
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW

 

Als nieuwe klant bij reisartikelen.nl kan je in 4 eenvoudige stappen een bestelling plaatsen:

  • Kies je producten
  • Voer je gegevens in
  • Controleer je bestelling
  • Betalen

 

4. Algemene Voorwaarden

Wanneer je bestelt bij reisartikelen.nl ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden.


 

5. Kortingscodes

Onze kortingscodes zijn alleen geldig op artikelen die niet al afgeprijsd zijn. Tenzij anders wordt vermeld. 

Toegevoegd aan je winkelwagen