Garantie
Hoelang heb ik garantie op mijn product?
Wanneer je een bestelling plaatst bij Reisartikelen.nl, mag je er vanuit gaan dat het een kwalitatief product is. Op ieder product geldt een wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Mijn product is defect/beschadigd, wat moet ik doen?
Wij willen er graag voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer volledig gebruik kan maken van je product. We willen je vragen ons een mail te sturen met foto's van de beschadiging. Binnen twee werkdagen krijg je van ons een reactie over of en hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen.
Heeft mijn product een fabrieksgarantie?
Veel producten hebben recht op fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie. Dit kan oplopen tot wel tien jaar, afhankelijk van de leverancier. Bij ieder product op onze website wordt de garantietermijn weergegeven. Gaat een product defect binnen dit garantietermijn? Neem dan contact op met onze klantenservice!